Szybkie wynajęcie jachtu w Chorwacji

Po wielu miesiącach ciężkiej pracy w końcu się doczekaliśmy- nadeszły nasze wymarzone wakacje i w pełni mogliśmy porzucić codzienne obowiązki i udać się na zasłużony urlop. Nasza podróż była zaplanowana ze sporym wyprzedzeniem. Jako ogólną destynację wybraliśmy basen morza Adriatyckiego. Wprawdzie łatwy czarter jachtu w Chorwacji nie należy do wielkich wyzwań, jednak nie obeszło się bez przygód.

Wymarzony wakacyjny rejs po Adriatyku

łatwy czarter jachtu w ChorwacjiMoże najpierw należałoby zapytać dlaczego zdecydowaliśmy się akurat na podróżowanie za pomocą jachtu. Kiedyś już byliśmy w Chorwacji i z perspektywy lądu naoglądaliśmy się przepięknych rozpostartych żagli dryfujących po wodzie. Wtedy też postanowiliśmy, że jeżeli zjawimy się tutaj za rok to także na podobnych zasadach. Szybko okazało się, że łatwy czarter jachtu w Chorwacji to żaden problem. Jest to kraj, który po pierwsze słynie z nagromadzenia wczasowiczów w okresie letnim, a po drugie może pochwalić się niezwykle rozwiniętą turystyką morską. Wynika to z tego, że linia brzegowa kraju jest bardzo atrakcyjna i zwraca uwagę wielu osób. Dlatego też Chorwaci dostrzegli, że na morzu także jest doskonała szansa na zarobienie pieniędzy, no i zainwestowali w przeróżne katamarany, żaglowce i jachty, które są do dyspozycji turystów. Jak wspomniałam wcześniej, wraz z mężem mieliśmy kilka przygód z czarterem.

Kiedy przybyliśmy na miejsce okazało się, że pan który się z nami umawiał nie zrozumiał, że nie posiadamy uprawnień do kierowania żaglówki i potrzebny jest nam skipper, który pomógłby nam z obsługą sprzętu. W nerwowej atmosferze spędziliśmy czas w porcie, nie wiedząc czy nasze wymarzone wakacje dojdą do skutku, na szczęście pan z firmy czarterowej w ostatniej chwili znalazł odpowiedniego kapitana.